בחוגים שונים של מעצבים, מתכנתים, מקדמים ובוני אתרים חוזרת ונשאלת שאלת מליון הדולר - מהו אתר איכותי, ואיך בונים אחד כזה? מהם המרכיבים שהופכים אתר בינוני לאתר איכותי, והאם אפשר לקחת כל אתר, ובאמצעות שדרוג, תכנון וניהול מחודש להפוך אותו לאתר איכותי ומצליח?
בזכות ניסיון רב שנים בתחום בניית האתרים נוכל לומר בבהירות ובאחריות שאתר איכותי הוא בראש ובראשונה אתר אהוב על ידי גולשיו. לכן - בניית אתר איכותי חייבת, בראש ובראשונה, לצאת מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב איך לפנות אליו בצורה הטובה ביותר, אילו תכנים להעלות לאתר, איך לנסח את התכנים הללו, באיזה סגנון לעצב את האתר, באיזה תדירות לעדכן את האתר ועוד. בניית אתר שלא תיקח בחשבון את הצרכים והאופי של קהל היעד הפוטנציאלי ותעגל פינות בכל הקשור לשימושיות, עיצוב ותכנים - תגרום לכישלונו של האתר במהרה.
כדי להצליח להתחבב על הגולשים וקהל היעד צריכים, לפני הכול, להצליח להגיע אליהם. לכן, בניית אתר תהא מוכרחה לקחת בחשבון פרמטרים של אופטימיזציה, אפיון מוקדם וקידום האתר בהתאם לפרמטרים השונים שיהפכו אותו לפופולארי בקרב מנועי החיפוש השונים. בניית אתר באמצעות מערכת לניהול תוכן, למשל, היא בחירה נבונה, אשר תאפשר ניהול ועדכון תדיר של האינפורמציה באתר, תוך כתיבת טקסטים המתאימים לצרכי הקידום של האתר, שיסייעו לאתר להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של גולשים פוטנציאלים.
אך גם בניית אתר, טוב ומלהיב ככל שיהיה, תהא חייבת לגרום לגולשים לחזור ולבקר באתר גם בעתיד, ולא רק ליצור רושם ראשוני מצוין. בדיוק משום כך, בעת בניית אתר חשוב ליצור רושם שהאתר הינו אתר מתעדכן באופן תדיר, המסוגל להציע לגולש שיחזור לבקר בו מידע חדש ותוכן מעניין ועדכני. בניית אתר מתעדכן היא אסטרטגיה מצוינת, שבמקביל למשיכת גולשים פוטנציאלים היא אף מעשירה את האתר במידע רב והופכת אותו אפקטיבי ואטרקטיווי עבור מנועי החיפוש השונים (במידה והתכנים בו נכתבו כראוי).
אם גם אתם עומדים בפני בניית אתר, וכוונתכם היא להפוך את האתר למוקד משיכה שיקדם את עיסוקיכם המגוונים לאורך זמן - אסור שתתפשרו על איכות. בניית אתר איכותי, על פי הפרמטרים שהוזכרו במאמר זה, תבטיח לכם אתר אטרקטיווי, שישרת אתכם נאמנה לטווח הארוך. בהצלחה!
בזכות ניסיון רב שנים בתחום בניית האתרים נוכל לומר בבהירות ובאחריות שאתר איכותי הוא בראש ובראשונה אתר אהוב על ידי גולשיו. לכן - בניית אתר איכותי חייבת, בראש ובראשונה, לצאת מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב איך לפנות אליו בצורה הטובה ביותר, אילו תכנים להעלות לאתר, איך לנסח את התכנים הללו, באיזה סגנון לעצב את האתר, באיזה תדירות לעדכן את האתר ועוד. בניית אתר שלא תיקח בחשבון את הצרכים והאופי של קהל היעד הפוטנציאלי ותעגל פינות בכל הקשור לשימושיות, עיצוב ותכנים - תגרום לכישלונו של האתר במהרה.
כדי להצליח להתחבב על הגולשים וקהל היעד צריכים, לפני הכול, להצליח להגיע אליהם. לכן, בניית אתר תהא מוכרחה לקחת בחשבון פרמטרים של אופטימיזציה, אפיון מוקדם וקידום האתר בהתאם לפרמטרים השונים שיהפכו אותו לפופולארי בקרב מנועי החיפוש השונים. בניית אתר באמצעות מערכת לניהול תוכן, למשל, היא בחירה נבונה, אשר תאפשר ניהול ועדכון תדיר של האינפורמציה באתר, תוך כתיבת טקסטים המתאימים לצרכי הקידום של האתר, שיסייעו לאתר להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של גולשים פוטנציאלים.
אך גם בניית אתר, טוב ומלהיב ככל שיהיה, תהא חייבת לגרום לגולשים לחזור ולבקר באתר גם בעתיד, ולא רק ליצור רושם ראשוני מצוין. בדיוק משום כך, בעת בניית אתר חשוב ליצור רושם שהאתר הינו אתר מתעדכן באופן תדיר, המסוגל להציע לגולש שיחזור לבקר בו מידע חדש ותוכן מעניין ועדכני. בניית אתר מתעדכן היא אסטרטגיה מצוינת, שבמקביל למשיכת גולשים פוטנציאלים היא אף מעשירה את האתר במידע רב והופכת אותו אפקטיבי ואטרקטיווי עבור מנועי החיפוש השונים (במידה והתכנים בו נכתבו כראוי).
אם גם אתם עומדים בפני בניית אתר, וכוונתכם היא להפוך את האתר למוקד משיכה שיקדם את עיסוקיכם המגוונים לאורך זמן - אסור שתתפשרו על איכות. בניית אתר איכותי, על פי הפרמטרים שהוזכרו במאמר זה, תבטיח לכם אתר אטרקטיווי, שישרת אתכם נאמנה לטווח הארוך. בהצלחה!